27й Міжнародний туристичний салон «Україна» - UITM’2020
30 вересня - 2 жовтня 2020 • Україна, Київ, МВЦ, Броварський пр-т, 15, павільйон 4

Туристичні страховки користуються все більшою популярністю

news
Страхові компанії фіксують значне збільшення оформлених туристичних страховок.
Туристичні страховки користуються все більшою популярністю
У ERV констатують, що за перше півріччя нинішнього року кількість туристів, які застрахували свій відпочинок, зросла на 80% (в порівнянні з аналогічним періодом минулого року). Майже вдвічі зросла і сума зібраних страхових премій. Збільшення застрахованих туристів за минулий рік відзначають також в СК «Еталон» - торішній показник зростання в порівнянні з 2017 роком склав 45%, тенденція до збільшення зберігається і в поточному році. Зростання популярності туристичного страхування, зокрема, від невиїзду за кордон, підтверджують і в СК «УКРФІНСТРАХ».
Глава правління СК «Європейське туристичне страхування» Мирослав Бойчин додає: по його компанії зростання кількості оформлених страховок спостерігається як по пакетним турам, так і по самостійним туристам, які самі купують квитки. «Це світова тенденція, але в Україні зростання йде помітно активніше: це пов'язано з тим, що у нас ця послуга ще набирає популярність. І цьому сприяють події, що відбуваються на ринку - зокрема, безвізовий режим в ЄС, який стимулює турпотік до Європи », - говорить співрозмовник.
Начальник управління особистого страхування СК «Еталон» Ярослав Юзва звертає увагу на те, що страхові компанії активніше починають впроваджувати додаткові послуги, які не входять в стандартні турпакети. Наприклад, страховка від затримки рейсу, від невильоту і т.п. І це теж позначається на затребуваності розширених страхових пакетів і додаткових опцій. «Зростання турпотоку прогнозовано викликає і збільшення кількості страхових випадків, і туристи починають ставати більш свідомими - розуміють, що краще передбачити ризики заздалегідь», - говорить він. Ще одну причину зростання затребуваності туристичного страхування співрозмовники бачать в тому, що самі страхові активно просувають свої послуги всіма можливими способами - покращують сервіси обслуговування, приділяють увагу рекламі, а також розвивають онлайн-канали, що дозволяють отримати інформацію і оформити страховку за допомогою месенджерів і мобільних додатків.
 
www.otpusk.com