27й Міжнародний туристичний салон «Україна» - UITM’2020
30 вересня - 2 жовтня 2020 • Україна, Київ, МВЦ, Броварський пр-т, 15, павільйон 4

Пост-реліз

UITM'2019. Весь світ - одна виставка!

2-4 жовтня в Київському МВЦ відбувся 26-й Міжнародний туристичний салон «Україна» - UITM'2019

Міжнародний туристичний салон «Україна» - UITM'2019 вже в 26-й раз прийняв гостей з усього світу. Протягом 2-4 жовтня 2019 іноземні та вітчизняні туристичні компанії представили найцікавіші маршрути у 25 країн світу. А більше 4 000 турагентів з усіх куточків України відвідали виставку та знайшли нові ідеї для відпочинку своїх туристів.
Вперше на UITM був представлений національний стенд Малайзії та учасники з Португалії – Go Sagres, що організовують серфінг-тури у цю країну. Після багаторічної перерви в експозицію UITM повернувся національний стенд Китаю, а також туристичні компанії з Бразилії, Перу, Литви та В'єтнаму.
Окрім згаданих вище туристичних напрямків у 2019 році участь в головній виставці осінньо-зимового взяли національні туристичні організації з Болгарії, Домініканської Республіки, Грузії, Єгипту, Індії, Куби, Палестини, Польщі, Таїланду та компанії, що пропонували тури у наступні країни: Грецію, Італію, Кіпр, Словаччину, Францію, Угорщину, Україну, Чехію, Японію.
У UITM взяли участь 148 вітчизняних та іноземних туристичних компаній, серед яких: ABK Travel - туроператор з Литви; Ada Tours – Бразилія, Джока Тревел - Франція. Також були представники із Японії - Tairiku Travel, В’єтнаму - Focus Travel, Кіпру – Luxury In The Sun, Португалії - Go Sagres, Італії - Larus Viaggi DMC, Угорщини - Hunguest Hotels, HAJDÚSZOBOSZLÓ та багатьох інших країн.

Image062.JPG

Вже другий рік поспіль міста та регіони України були представлені в спеціальній експозиції Ukrainian Hospitality Days, оформленій в екологічному стилі з урахуванням проголошеного ще в 2017 року Всесвітньою туристичною організацією курсу на «туризм з метою сталого розвитку», що передбачає бережливе ставлення туристичної галузі до природи та екології планети. Вперше у рамках Ukrainian Hospitality Days Донеччина та Луганщина презентували власний туристичний продукт для українського туриста.
Загалом на виставці було представлено 25 міст та регіонів України, серед яких окремими стендами представлені: Івано-Франківщина, Закарпаття, Рівненщина, Сумщина, м. Кривий Ріг, Донеччина та Луганщина, а також 16 міст та регіонів на об'єднаному стенді України, організованому Департаментом туризму і курортів Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.
Насичена та цікава ділова програма виставки налічувала більше 20 заходів, що зібрали більше 2000 учасників та слухачів. Вперше на виставці були проведені ряд наступних заходів:
  • 3 жовтня відбувся B2B WORKSHOP 10 х 10 - зустріч з байєрами для міст і регіонів України. На workshop 10 міст та регіонів України зустрілися з 10 міжнародними байєрами з Азербайджану, Великобританії, Ізраїлю, Латвії, Литви, Німеччини, Польщі, Туреччини, Франції, Чехії. Організаторами заходу виступили виставкова компанія Premier Expo, Київська Туристична Асоціація, Управління туризму та промоцій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
  • 3 жовтня на UITM був проведений захід абсолютно нового формату - Market talk «Токудидалі?». На цьому заході спікерами виступали як туроператори, так і найдосвідченіші мандрівники України. Вони обговорювали разом з представниками туристичних агентств України плюси та мінуси організованих і самостійних подорожей; інклюзивний туризм; секрети відвідування усіх пам'яток великих міст за короткий період часу. Окрім того, на заході був проведений розіграш призів серед найактивніших слухачів та були розіграні 2 квитки в Італію від Ernest Airlines! Організатори: Premier Expo

Image107.JPG
 
  • 3 жовтня відзначився також проголошенням Дня спадщини малих громад на UITM. Цей круглий стіл, присвячений збереженню та розумному використанню ресурсів спадщини задля і в контексті розвитку туристичної сфери країни Організатори: Green Ways Ukraine, Туристична Асоціація Івано-Франківщини, Всеукраїнська мережа експертів для громад із спадщиною.
Традиційно кожного року Національна Туристична Організація України проводить заходи задля просування України як туристичного напрямку серед представників вітчизняного та іноземних туристичних ринків. Цього року серед них були:
  • 2 жовтня - Нетворкінг туристичних міст та регіонів «Нова роль Організацій управління дестинаціями (DMO) в процесі сталого розвитку територій»;
  • 3 жовтня - Семінар «Шляхи вина та смаку Української Бессарабії – новий туристичний продукт Одеської області» (спільно з Проектом Європейської Комісії «Підтримка системи географічних зазначень в Україні» (Проект ГЗ)).
Anex Tour провів семінари, де розповів про особливості курортів, готелів, екскурсій Куби, Домініканської Республіки, Паттаї та Пхукета, О.А.Е, Шарм-ель-Шейха та Хургади. Готель «Аквапарк Затока» презентував комплекс, а також розіграв серед слухачів сертифікат на проживання в готелі, а Криворізька міська рада представила промислові екскурсії залізного Кривбасу.
В рамках ділової програми виставки Turismo Valencia презентував Валенсію як Середземноморський урбаністичний іспанський напрямок, авіакомпанія Ernest Airlines представила нові можливості співпраці з туристичними агенціями, компанія Tripway.Com / Lufthansa Group поділилася з агентами досвідом роботи з надійним авіа-партнером.
2 жовтня всі учасники та відвідувачі виставки стали глядачами показу кращих туристичних відеороликів України та країн-учасниць виставки UITM, організованим Асоціацією журналістів Travel Press Club.
Відвідувачі виставки мали можливість скористатись новими сервісами, що дозволяють максимально продуктивно проводити час на виставці. Серед них: Телеграм-бот та MatchMaking.
  • Телеграм-бот дозволяє відвідувачам виставки зареєструватися на відвідування та мати всю необхідну інформацію про виставку під рукою у своєму телефоні: свій електронний бейдж, список учасників, контакти організаторів та програму заходів.
  • «MatchMaking» – онлайн система для попереднього планування зустрічей учасників і відвідувачів UITM на виставці. У системі можна ознайомитися з детальною інформацією про учасників виставки, і ще до виставки призначити зустріч у зручний день та час протягом виставки.

Image037.JPG

Організатор 26-ого Міжнародного туристичного салону «Україна» - UITM'2019 - ДП "Прем'єр Експо" (Україна) та ITE Group Plc. (Великобританія).
До зустрічі на UITT’2020 25-27 березня!